Тестове завдання: Модель відеокарти MSI MECH 2X Radeon RX 6700 XT 12 GB
Опис завдання
Створити 3D модель відеокарти MSI MECH 2X Radeon RX 6700 XT 12 GB згідно наступних вимог:
- Розміри в міліметрах:
- Використовуйте реальні розміри для створення точної моделі.
- Максимальна кількість вершин:
- Не більше 8000 вершин (8k).
- Розділення на частини:
- Плата
- Радіатор з корпусом
- Кулери
- High Poly і Low Poly модель:
- Зробити High Poly модель та запекти Normal Map в Low Poly модель.
- Матеріали та UV розгортка:
- Використовувати лише один матеріал.
- Зробити одну UV розгортку на всі елементи.
- Розмір текстур:
- Уникати використання трейдмарок:
- Не включати логотипи та інші торгові марки у модель.
Вимоги до фінальних файлів
- Скріншот готової деталі:
- Надати скріншот готової моделі.
- Модель в форматі FBX:
- Надати модель у форматі FBX.
- Текстури:
- Base_color
- Metallic
- AO
- Normal Map
- Roughness
- Emission (якщо використовується)
- Якщо текстурування виконувалось завдяки Substance Painter, по можливості скинути робочий файл.
Процес виконання
- Збір референсів:
- Моделювання:
- Створіть High Poly модель з усіма деталями.
- Розділіть модель на три частини: Плата, Радіатор з корпусом, Кулери.
- Створіть Low Poly модель, запечіть Normal Map з High Poly моделі.
- UV розгортка та текстурування:
- Зробіть одну UV розгортку на всі елементи.
- Використовуйте 2048x2048 розмір текстур.
- Створіть текстури Base_color, Metallic, AO, Normal Map, Roughness, Emission.
- Фіналізація:
- Зробіть скріншот готової деталі.
- Експортуйте модель у форматі FBX.
- Підготуйте та збережіть текстури.
- За можливості, додайте робочий файл з Substance Painter (якщо використовувалось).
Критерії оцінки