Ціль:
Створити концепт оптимізованої системи збірки комп'ютера, яка буде відповідати наступним критеріям:
- Доступність для широкої аудиторії:
- Система повинна бути зрозумілою для новачків, але при цьому не втрачати основні правила збірки ПК.
- Інтерфейс має бути інтуїтивним, щоб користувачі могли легко зрозуміти, як здійснювати збірку.
- Челендж елемент:
- Система повинна включати елементи виклику під час збірки, які потребують стратегічного підходу та уваги до деталей.
- Варто продумати механіку, яка буде ускладнювати процес в залежності від рівня користувача або складності компонентів.
- Уникнення рутинності:
- Забезпечити різноманітність у збірках, щоб уникнути ситуацій, коли десятки ПК виходять однотипними.
- Продумати механізм, який генерує різні виклики або цілі для користувачів, роблячи кожну збірку унікальною.
- Довгострокова залученість та стратегія:
- Основний геймплей повинен залишатися цікавим протягом довгого часу, дозволяючи гравцям будувати довготривалі стратегії та плани.
- Врахувати елементи прогресії, оновлень і нових цілей для підтримання інтересу користувача протягом великої кількості збірок.
- Створення довготривалих цілей:
- Пропонувати систему, яка дає можливість гравцеві формувати власну довгострокову мету в грі (наприклад, досягнення певного рівня віртуальної компанії, відкриття елітних можливостей або досягнення унікальних статусів).
- Продумати, як гравець зможе поступово підходити до своїх великих цілей через різні етапи розвитку.
Завдання:
- Опис ідеї системи:
- Напиши короткий концепт системи збірки комп'ютера, яка відповідає вищезазначеним критеріям (максимум 500 слів).
- Механіка челенджів:
- Розроби 3-5 прикладів механік челенджів, які можуть виникати під час збірки (наприклад, неочікувані збої, обмеження за типом компонентів, баланс між потужністю і ціною тощо).
- Система уникнення рутинності:
- Опиши, як можна уникнути однотипності в збірках. Можеш запропонувати ідеї для динамічного контенту, генераторів умов чи випадкових факторів.
- Прогресія і мотивація:
- Пропиши, як буде виглядати система прогресії для гравців, які збирають ПК на регулярній основі. Як буде змінюватись складність і які нові можливості відкриватимуться для користувачів?
- Довготривалі цілі:
- Продумай механізми, які допоможуть гравцям ставити і досягати довгострокових цілей. Яким чином гравець може стратегічно планувати свої дії і досягати великих досягнень у грі?
- Прототип:
- (Опціонально) Якщо маєш навички прототипування, можеш створити спрощений прототип у будь-якому зручному інструменті (наприклад, Figma або будь-який прототипуючий софт) та пояснити, як він працює.
Критерії оцінки:
- Креативність ідеї та її відповідність поставленим цілям.
- Оптимізація для широкої аудиторії, при збереженні глибини геймплею.
- Різноманітність і уникнення рутинності в геймплеї.
- Система підтримки довгострокових цілей та можливостей планування.
- Якість та зрозумілість подачі ідей.