Мета завдання:
Розробити скріпт у Unity, який дозволить користувачеві малювати на поверхні 3D-об'єкта та зберегти результати малювання на пристрій для подальшого відновлення при наступному запуску програми.
Технічні вимоги:
- Функціональність малювання:
- Реалізуйте інструмент для малювання, який може взаємодіяти з 3D-об'єктом (наприклад, сфера або куб).
- Дозвольте користувачеві вибирати колір та розмір пензля.
- Забезпечте можливість малювання по поверхні об'єкта відповідно до рухів миші або сенсорного вводу.
- Збереження та завантаження:
- Розробіть метод, що зберігає стан всього намальованого на об'єкті у файл на пристрої користувача.
- Реалізуйте функціональність, що дозволяє відновити малюнки з файлу при повторному запуску програми.
- Оптимізація:
- Подбайте про ефективне використання ресурсів, особливо при збереженні та завантаженні стану малюнка.
- Інтерфейс користувача:
- Створіть простий користувацький інтерфейс з кнопками для збереження малюнку, завантаження останнього збереженого малюнку, очищення поверхні та зміни параметрів пензля.
Вимоги до здачі:
- Проект має бути завантажений на GitHub або іншу платформу для перегляду коду.